יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

פרק 14 נפגשנו כך- על אהבה אינטרנט ומתמטיקה


להורדה ישירה של הפרק לחץ כאן קליק ימני ואז שמור בשם...


בפרק זה נציץ אל תוך העולם המסתורי מכולם, עולם שבו האמיצים רועדים מפחד, ושבו לא יעזור לכם כמה תתכוננו לרגע המכריע, לעולם לא תהיו באמת מוכנים...עולם ההיכרויות והדייטים. איך הכל התחיל, עם חברת העטים פארקר, שסה"כ רצתה לקדם קצת את המכירות, ונגמר באלגוריתמים משוכללים, שאומרים לך באיזו מצלמה לצלם את תמונת הפרופיל, ואיזה כדור גלידה לאכול? אז בואו תמצאו כיסא נוח לשבת עליו, תנשמו כמה נשימות עמוקות, ותצטרפו אלי לממלכת אי הוודאות של האהבה.

בפרק זה נעשה שימוש ביצירות
לוח וגיר – דני ליטאני
The Beatles – All You Need is Love
David Bowie – Modern Love
Dimitri From Paris - Une Very Stylish Fille
Billy Joel - Uptown Girl


וכמו תמיד אם מישהו רוצה לקחת חלק ביצירת הפודקאסט, להציע רעיונות לפרקים או סתם לתת הצעות ניתן ליצור איתי קשר דרך אתר הפייסבוק  או בדוא"ל.


להורדה ישירה של הפרק לחץ כאן קליק ימני ואז שמור בשם...

יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

פרק 13 מי אמר מדינה ולא קיבל? על ההיסטוריה של מיקרו מדינות


להורדה ישירה של הפרק לחץ כאן קליק ימני ואז שמור בשם...

יתכן שעד שתקשיבו לפודקאסט הזה, הפלסטינאים יכריזו על הקמת מדינה בצורה חד-צדדית. אבל האמת הם לא היחידים שהחליטו לשבור את הכלים, או שניסו להמציא את הגלגל מחדש. האם שמעתם פעם על דני וואלס שהקים מדינה שלמה עם מעל ל50 אלף תושבים אצלו בדירה? או על Sealand ממלכה שלמה שממוקמת על מגדל שמירה בלב הים ועושה צרות לאנגליה ? ומה עם Seborga ממלכה עתיקה שממוקמת בשטח של איטליה ? על סיפורים אלו ועוד תוכלו לשמוע בפרק הנוכחי של פרורי מידע.

יצירות שנעשה בהם שימוש בפרק זה:
כוורת מדינה קטנה
STAR-TREK – Intro
Animaniax – Nations of the world

משחקי הסימולמיה שהוזכרו בפרק: NationStates וCyber nations-. בנוסף אני רוצה להזכיר לכם שב22.9.11 מתקיים ליל המדענים, אני אישית לוקח חלק באירוע במוזיאון המדע בירושלים. אני בעיקר הולך לדבר עם קבוצות ילדים על המחקר שלי וחיי החוקר בישראל, אם אתם באזור תקפצו להגיד שלום. וכמו תמיד אם מישהו רוצה לקחת חלק ביצירת הפודקאסט, להציע רעיונות לפרקים או סתם לתת הצעות ניתן ליצור איתי קשר דרך אתר הפייסבוק או או בדוא"ל.

 להורדה ישירה של הפרק לחץ כאן קליק ימני ואז שמור בשם...